Zapojte sa do súťaže Junior Internet - súťaž tvorivosti žiakov slovenských škôl s využitím informatiky a informačných technológií, ktorá prebieha formou prezentácie tvorivej činnosti ústnou a vizuálnou formou členom odbornej hodnotiacej komisie a verejnosti.
Pozývame Vás na úvodnú hodinu kurzu autoškoly, ktorá sa uskutoční dňa 11. 02. 2025 o 14:30 hod. na Gymnáziu sv. Moniky, Tarasa Ševčenka 1, Prešov v učebni č. 37.
Zapojte sa do Matematického klokana - medzinárodnej matematickej súťaže pre žiakov stredných škôl.
Stredoškoláci pozor! Viete programovať? Bavia Vás dáta ako napríklad obrázky, grafy, volebné prieskumy, a práca s nimi? Máte radi problem-solving či len chcete vedieť, ako využívať umelú inteligenciu? Máme tu v poradí už piaty DataDay, kde to všetko môžete zažiť.
Žiaci našej školy sa zúčastnili workshopu Design Thinking, ktorý bol súčasťou programu Samsung Solve for Tomorrow.
Dňa 29. 01. 2025 sa v našej škole konal 4. ročník obľúbenej silovej súťaže – Bring Sally Up Challenge.
Zapojte sa do vzdelávacej súťaže, kde sa zamyslíte nad tým, aké rôzne zdroje sú k dispozícii pri výrobe tepla a aký vplyv to má na naše životné prostredie, a taktiež na peňaženky.
Pre žiakov 2. a 3. ročníka SŠ.
27. januára 2025 si poľský Osvienčim a svet pripomínajú 80. výročie oslobodenia nacistického tábora Auschwitz – Birkenau. Tento deň je zároveň Medzinárodným dňom obetí holokaustu. Počas tohto roka si pripomíname aj 80. výročie od konca 2. svetovej vojny.
V októbri Štatistický úrad SR spustil registráciu už do tretieho ročníka súťaže „ Európska súťaž v štatistike 2024/2025“ pre žiakov gymnázií a stredných odborných škôl.
V prípade, že potrebujete potvrdenie o návšteve školy, využite možnosť tlače prostredníctvom Edupage.
0. hodina 07:10 - 07:55
1. hodina 08:00 - 08:45
2. hodina 08:50 - 09:35
3. hodina 09:45 - 10:30
4. hodina 10:50 - 11:35
5. hodina 11:40 - 12:25
6. hodina 12:35 - 13:20
7. hodina 13:25 - 14:10
8. hodina 14:15 - 15:00
9. hodina 15:05 - 15:50
Poskytovateľ: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava 1, Slovenská republika
Prijímateľ: Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Plzenská 1, 080 47 Prešov
Názov projektu: Zvýšenie počtu žiakov Strednej priemyselnej školy elektrotechnickej v Prešove na praktickom vyučovaní
Výška NFP: Celková výška oprávnených výdavkov: 601 754,31 €
Percento spolufinancovania zo zdrojov EÚ a ŠR: 95 %
Maximálna výška nenávratného finančného príspevku: 571 666,59 €
Výška spolufinancovania z vlastných zdrojov prijímateľa (uznesenie PSKč.529/2017): 30 087,72 €
Kód projektu: 302021M658
Kód žiadosti o NFP: NFP302021M658
Operačný program: 302000 – Integrovaný regionálny operačný program
Podpis zmluvy oboma stranami: 16.10.2018
Trvanie projektu: 1/2019 – 6/2020 (18 mesiacov)
Hlavným cieľom projektu: je zvýšenie kvality odborného vzdelávania a prípravy, praktických zručností študentov a zvýšenie kvality poskytovaného celoživotného vzdelávania pre potreby trhu práce a to napĺňanímšpecifických cieľov projektu:
• skvalitnenie podmienok výchovno-vzdelávacieho procesu prostredníctvom zlepšenia materiálno – technického vybavenia učební,
• skvalitnenie podmienok výchovno-vzdelávacieho procesu prostredníctvom zlepšenia priestorových podmienok školy stavebnými úpravami a rekonštrukciou vonkajších a vnútorných priestorov školy,
• zlepšenie podmienok výchovno-vzdelávacieho procesu prostredníctvom zvýšenia energetickej hospodárnosti budov školy,
• vytvorenie podmienok pre uplatňovanie prvkov inkluzívneho vzdelávania.
Hlavné aktivity projektu:
1. Obstaranie a modernizácia materiálno-technického vybavenia učební praktického vyučovania na SPŠE – rozpočet 216 408,00 €,
2. Stavebné úpravy a rekonštrukcia vonkajších a vnútorných priestorov na SPŠE v Prešove – rozpočet 71 809,91 €,
3. Zvýšenie energetickej hospodárnosti budovy centra odborného vzdelávania a prípravy pri SPŠE v Prešove – rozpočet 305 402,90 €.
Po úspešnej implementácií projektu sa vytvorí potenciál pre trvalú udržateľnosť kvality vo vzdelávaní.
Ing. Slavomír Kožár, MBA
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“