V pondelok dňa 12. 05. 2025 počas 2. kola prijímacích skúšok sa žiaci I. A, I. B, I. C a III. A zúčastnili exkurzie na televíznom vysielači Dubník.
Dňa 15. 5. 2025 sa uskutočnil druhý ročník školskej súťaže TVRĎAS SPŠE, v ktorej si žiaci preverili svoju fyzickú zdatnosť, sily a kondíciu.
Ponúkame Vám overovanie odbornej spôsobilosti elektrotechnikov od 19. 05. 2025.
V predmaturitnom zhone sme úspešne ukončili už deviaty ročník medzitriedneho futsalového turnaja.
Žiaci II. ročníka sa v pondelok 12. 5. 2025 zúčastnili účelového cvičenia.
V pondelok 5. 5. 2025 sa uskutočnil 4. ročník futbalového turnaja o Putovný pohár SPŠE.
Dňa 5. 5. 2025 sa žiaci prvých ročníkov zúčastnili účelového cvičenia č. 2.
Desiati žiaci z III. C spolu s vyučujúcou Mgr. Martinou Gogovou, PhD. sa zúčastnili Business Tour v Košiciach, ktorú sme realizovali v spolupráci s Inovačným centrom Košického kraja. 🚀
Dňa 5. 5. 2025 sa žiaci II. B a III. B triedy zúčastnili zaujímavej exkurzie vo firme PREMY, s. r. o., kde mali možnosť nahliadnuť do reálneho pracovného prostredia.
Dňa 5. 5. 2025 sa žiaci II. SA, II. SB , II. SC a III. SA v sprievode pedagógov zúčastnili technologickej konferencie zameranej na súčasné populárne témy v oblasti vzdelávania v IT.
0. hodina 07:10 - 07:55
1. hodina 08:00 - 08:45
2. hodina 08:50 - 09:35
3. hodina 09:45 - 10:30
4. hodina 10:50 - 11:35
5. hodina 11:40 - 12:25
6. hodina 12:35 - 13:20
7. hodina 13:25 - 14:10
8. hodina 14:15 - 15:00
9. hodina 15:05 - 15:50
V stredu dňa 26. 2. 2025 sa na stanici v Kysaku zišlo ešte pred východom slnka 23 žiakov a 2 učitelia SPŠE Prešov. Všetkých nás spájalo odhodlanie dobre reprezentovať seba, aj školu v celoslovenskom kole súťaže Robocup, ktoré sa konalo na Slovensku už
po 25-krát, a to konkrétne na SPŠE Zochova v Bratislave.
Podujatie pre 140 žiakov základných a stredných škôl prišiel slávnostne otvoriť aj štátny tajomník Ministerstva školstva, vedy a výskumu pán Slavomír Partila. Doposiaľ najväčšia výprava z našej školy rozhodila siete v piatich súťažných kategóriách a poctivá príprava našich žiakov s veľkou dávkou kreativity, konštrukčného aj programátorského umenia naznačovala, že šance na úspech máme.
A toto sa urodilo: Tím AURA**3 v zložení Nikolas Kraus, Rastislav Imrich, Marek Boháč, Patrik Hric z IV. B triedy súťažil v najpočetnejšie zastúpenej kategórii Rescue line a s robotom plniacim záchranárske misie pohybom po čiare si vybojoval 3. miesto.
Tím B.C.C.N v zložení Samuel Kovaľ, Adrián Tomko zo IV. C a Pavol Emanuel Laban z II. SA súťažil v kategórii Rescue Maze a so svojím robotom v labyrinte plnom nástrah a obetí, obsadil 2. miesto. Pavol bol tiež súčasťou silného tímu Speshari v kategórii Rescue simulation Erebus. Spolu s ním Tomáš Neupauer a Jakub Lazorčák z III. SA a Marko Saloky z III. SC.
Chlapci po famóznom programátorskom výkone zvíťazili a pekné 2. miesto v rovnakej kategórii získal tím Forza SPŠE v zložení
Nicolas Fecko z I. SC, Maroš Zubrický z I. SA a Boris Krátky a Matej Baran z III. SC.
Naším najpočetnejším tímom na tohtoročnom Robocupe bol tím Companerobots v zložení Tamara Spišovská, Veronika Boháčová z II. SA, Tomáš Čakan z II. C, Ema Karabinošová z III. B a Martin Gondek z III. SC, ktorý súťažil v kategórii On stage. Ich vystúpenie zaujalo porotu natoľko, že ho museli po chvíli mimo súťaž zopakovať pre TV JOJ. Čo naznačovalo, že budú asi favoritmi na víťazstvo, a to sa aj naozaj podarilo dosiahnuť.
Azda najväčším úspechom žiakov našej školy na tohtoročnom Robocupe je 2. miesto tímu Mushrooms v kategórii Soccer LightWeight a zisk špeciálnej ceny za najinovatívnejší robotický model vo svojej kategórii.
Žiaci IV. B Martin Zayonc, Ema Lujza Kohániová, Igor Višňovský a žiak Oliver Sopko z I. B svojich súperov zo Slovenska deklasovali 10:1 a 6:1 a prehrali len so silným chorvátskym tímom 2:4, ktorý v tejto kategórii žne veľké medzinárodné úspechy.
Veríme, že aspoň niektorí z našich úspešných žiakov budú môcť reprezentovať školu a Slovensko na medzinárodných podujatiach v Taliansku a Brazílii.
Mgr. Zdenka Liščinská a Ing. Peter Vargovčík
„Vychovávame pre život, vzdelávame pre prax.“